Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Ανατολάκης κατέθεσε ερώτηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, με βάση δημοσίευμα της «Ελεύθερης Ωρας» και ζητά να μάθει για τη δραστηριότητα των εταιρειών που επιδίδονται στους αεροψεκασμούς.
Αναφέρει χαρακτηριστικά στην ερώτησή του ο κ. Ανατολάκης με θέμα «Αυξανόμενοι παρατηρούνται οι αεροψεκασμοί στον εθνικό εναέριο χώρο», τα εξής: «Τα τελευταία χρόνια έντονο και αυξανόμενο είναι το φαινόμενο νεφοειδών γραμμών (λευκών ουρών) που αφήνουν πίσω τους αεροσκάφη σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Οι ουρές αυτές δεν εξαφανίζονται σε μερικά λεπτά, όπως συμβαίνει συνήθως, αλλά διατηρούνται στον ουρανό για μεγάλο χρονικό διάστημα, και κάποιες φορές σχηματίζουν ένα εκτεταμένο ουράνιο «πέπλο». Όπως ισχυρίζονται επιστήμονες που έκαναν αναλύσεις, το δημιουργούμενο από αεροψεκασμούς ουράνιο «πέπλο» περιέχει σωματίδια αλουμινίου ή βαρίου σε ποσότητες που φυσιολογικά δεν έπρεπε να υπάρχουν ούτε στο έδαφος, ούτε στο νερό. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα τι ακριβώς περιέχουν αυτές οι «ουρές» και τι επιπτώσεις έχουν στην υγεία του πληθυσμού. Ανεπισήμως, βέβαια, υπάρχει η πεποίθηση ότι οι εν λόγω αεροψεκασμοί γίνονται για να αντιμετωπιστεί το «φαινόμενο του θερμοκηπίου», δηλαδή της κλιματικής αλλαγής, δίχως όμως και πάλι να υπάρχει μια υπεύθυνη τοποθέτηση για το είδος και τη συχνότητα των αεροψεκασμών. Στον ημερήσιο τύπο και στο διαδίκτυο, υπάρχουν κατά διαστήματα πλειάδα δημοσιευμάτων για αεροψεκασμούς που πραγματοποίησαν συγκεκριμένες εταιρείες. Χαρακτηριστικά αναφέρεται σε δημοσίευμα της «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΩΡΑΣ», ότι αεροσκάφος της εταιρίας TRANSIT AIR (CARGO) πραγματοποίησε αεροψεκασμό στις 7 Ιουνίου μεταξύ Καρύστου και Κέας σε ύψος 37.000 ποδιών με άγνωστη ουσία. Με δεδομένο την εύρεση αρσενικού στον ατμοσφαιρικό ουρανό της Αττικής, επιβάλλεται πλέον μια υπεύθυνη, επίσημη και έγκυρη ενημέρωση από την πλευρά της Κυβέρνησης προς τους πολίτες της χώρας για αυτό το φαινόμενο.
Συνεπώς ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: Γίνονται αεροψεκασμοί στην Ελλάδα, για ποιο σκοπό και με ποια συχνότητα; Πόσες και ποιες είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και πώς ελέγχεται η δράση τους; Τι είδους χημικές ουσίες αποβάλλουν αυτά τα αεροσκάφη; Εάν είναι εντελώς νόμιμη και χρήσιμη η δράση τους, τότε γιατί δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση των πολιτών και εντείνεται η ανησυχία του κόσμου; Με τι τεχνητά μέσα μπορούν να εξακριβωθούν οι χημικές ουσίες που εκβάλλουν τα αεροσκάφη; Σε περίπτωση εντοπισμού επικίνδυνων χημικών ουσιών τι διαδικασία ακολουθείται για την επιβολή ποινών; Γνωρίζετε για την δράση του αεροσκάφους της TRANSIT AIR (CARGO) που καταγγέλλει η εφημερίδα και τι είδους ουσίες ψεκάστηκαν; Ποιες είναι οι προθέσεις σας για την όλη διερεύνηση του περιγραφόμενου φαινομένου και ποια μέτρα έχετε σκοπό να λάβετε, προκειμένου να επιλυθεί άμεσα το πρόβλημα μόλυνσης του ελληνικού ουρανού από την ρίψη χημικών ουσιών αλλά και να καθησυχάσει η κοινή γνώμη;». Και η εταιρεία-φάντασμα Στον Γιώργο Ανατολάκη απάντησε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Πέρα από τα… συνήθη, δηλαδή ότι πρόκειται για «contrails» ή αλλιώς «λευκές ουρές» που δημιουργούνται από τα καυσαέρια των αεροπλάνων. Ο κ. Μαγκριώτης, μάλιστα, αποδίδει σε… παρερμηνεία «λόγω της αυξημένης κυκλοφορίας αεροσκαφών κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών» των νεφών αυτών με τα νέφη που προέρχονται από χημικούς ψεκασμούς (chemtrails). Το ωραίο, όμως, είναι ότι ο κ. Μαγκριώτης ουσιαστικά παραδέχεται πως «η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) δεν έχει πιστοποιήσει εταιρία με την επωνυμία «TRANSIT AIR» ή «TRANSIT AIR (CARGO)» για δημόσιες ή ιδιωτικές εναέριες μεταφορές ή δραστηριότητες»! Δηλαδή μια εταιρεία-φάντασμα, πραγματοποιεί χημικούς(;) ψεκασμούς πάνω από τον ελληνικό εναέριο χώρο και κανείς δεν ξέρει τίποτα…
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Αναφέρει χαρακτηριστικά στην ερώτησή του ο κ. Ανατολάκης με θέμα «Αυξανόμενοι παρατηρούνται οι αεροψεκασμοί στον εθνικό εναέριο χώρο», τα εξής: «Τα τελευταία χρόνια έντονο και αυξανόμενο είναι το φαινόμενο νεφοειδών γραμμών (λευκών ουρών) που αφήνουν πίσω τους αεροσκάφη σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Οι ουρές αυτές δεν εξαφανίζονται σε μερικά λεπτά, όπως συμβαίνει συνήθως, αλλά διατηρούνται στον ουρανό για μεγάλο χρονικό διάστημα, και κάποιες φορές σχηματίζουν ένα εκτεταμένο ουράνιο «πέπλο». Όπως ισχυρίζονται επιστήμονες που έκαναν αναλύσεις, το δημιουργούμενο από αεροψεκασμούς ουράνιο «πέπλο» περιέχει σωματίδια αλουμινίου ή βαρίου σε ποσότητες που φυσιολογικά δεν έπρεπε να υπάρχουν ούτε στο έδαφος, ούτε στο νερό. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα τι ακριβώς περιέχουν αυτές οι «ουρές» και τι επιπτώσεις έχουν στην υγεία του πληθυσμού. Ανεπισήμως, βέβαια, υπάρχει η πεποίθηση ότι οι εν λόγω αεροψεκασμοί γίνονται για να αντιμετωπιστεί το «φαινόμενο του θερμοκηπίου», δηλαδή της κλιματικής αλλαγής, δίχως όμως και πάλι να υπάρχει μια υπεύθυνη τοποθέτηση για το είδος και τη συχνότητα των αεροψεκασμών. Στον ημερήσιο τύπο και στο διαδίκτυο, υπάρχουν κατά διαστήματα πλειάδα δημοσιευμάτων για αεροψεκασμούς που πραγματοποίησαν συγκεκριμένες εταιρείες. Χαρακτηριστικά αναφέρεται σε δημοσίευμα της «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΩΡΑΣ», ότι αεροσκάφος της εταιρίας TRANSIT AIR (CARGO) πραγματοποίησε αεροψεκασμό στις 7 Ιουνίου μεταξύ Καρύστου και Κέας σε ύψος 37.000 ποδιών με άγνωστη ουσία. Με δεδομένο την εύρεση αρσενικού στον ατμοσφαιρικό ουρανό της Αττικής, επιβάλλεται πλέον μια υπεύθυνη, επίσημη και έγκυρη ενημέρωση από την πλευρά της Κυβέρνησης προς τους πολίτες της χώρας για αυτό το φαινόμενο.
Συνεπώς ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: Γίνονται αεροψεκασμοί στην Ελλάδα, για ποιο σκοπό και με ποια συχνότητα; Πόσες και ποιες είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και πώς ελέγχεται η δράση τους; Τι είδους χημικές ουσίες αποβάλλουν αυτά τα αεροσκάφη; Εάν είναι εντελώς νόμιμη και χρήσιμη η δράση τους, τότε γιατί δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση των πολιτών και εντείνεται η ανησυχία του κόσμου; Με τι τεχνητά μέσα μπορούν να εξακριβωθούν οι χημικές ουσίες που εκβάλλουν τα αεροσκάφη; Σε περίπτωση εντοπισμού επικίνδυνων χημικών ουσιών τι διαδικασία ακολουθείται για την επιβολή ποινών; Γνωρίζετε για την δράση του αεροσκάφους της TRANSIT AIR (CARGO) που καταγγέλλει η εφημερίδα και τι είδους ουσίες ψεκάστηκαν; Ποιες είναι οι προθέσεις σας για την όλη διερεύνηση του περιγραφόμενου φαινομένου και ποια μέτρα έχετε σκοπό να λάβετε, προκειμένου να επιλυθεί άμεσα το πρόβλημα μόλυνσης του ελληνικού ουρανού από την ρίψη χημικών ουσιών αλλά και να καθησυχάσει η κοινή γνώμη;». Και η εταιρεία-φάντασμα Στον Γιώργο Ανατολάκη απάντησε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Πέρα από τα… συνήθη, δηλαδή ότι πρόκειται για «contrails» ή αλλιώς «λευκές ουρές» που δημιουργούνται από τα καυσαέρια των αεροπλάνων. Ο κ. Μαγκριώτης, μάλιστα, αποδίδει σε… παρερμηνεία «λόγω της αυξημένης κυκλοφορίας αεροσκαφών κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών» των νεφών αυτών με τα νέφη που προέρχονται από χημικούς ψεκασμούς (chemtrails). Το ωραίο, όμως, είναι ότι ο κ. Μαγκριώτης ουσιαστικά παραδέχεται πως «η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) δεν έχει πιστοποιήσει εταιρία με την επωνυμία «TRANSIT AIR» ή «TRANSIT AIR (CARGO)» για δημόσιες ή ιδιωτικές εναέριες μεταφορές ή δραστηριότητες»! Δηλαδή μια εταιρεία-φάντασμα, πραγματοποιεί χημικούς(;) ψεκασμούς πάνω από τον ελληνικό εναέριο χώρο και κανείς δεν ξέρει τίποτα…
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου