Με πλήρη αδιαφορία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής του οδηγού, η κυβέρνησηΟμπάμα έδωσε τη συγκατάθεσή τΗς για την Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας και Διοίκησης (NHTSA) να αναθέσει τους καταγραφείς δεδομένων (EDR) να εγκατασταθούν σε όλα τα νέα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ.
Η NHTSA αναφέρει ότι τον Σεπτέμβριο του 2014, όλα τα επιβατικά αυτοκινήτα θα είναι εξοπλισμένα με EDRs που σιωπηλά θα "καταγράφουν τις ενέργειες των οδηγών, καθώς και τις απαντήσεις των οχημάτων τους σε ένα συνεχή βρόχο πληροφοριών."
Οι πληροφορίες που καταγράφονται από EDRs είναι:
• ταχύτητα του οχήματος
• εάν το φρένο ενεργοποιήθηκε την στιγμή πριν από μια συντριβή
• δυνάμη πρόσκρουσης κατά τη στιγμή της πρόσκρουσης
• πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του γκαζιού του κινητήρα
• αερόσακος χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης και ετοιμότητα πριν από την συντριβή
• εάν η ζώνη ασφαλείας επιβατών του οχήματος ήταν δεμένη
Η NHTSA ισχυρίζεται ότι το "EDRs δεν συλλέγει προσωπικές πληροφορίες για την αναγνώριση ή καταγραφή συνομιλιών των επιβατών./p>
Το σύνθετο EDRs μπορεί να συλλέξει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους οδηγούς και τις οδηγηκές τους συνήθειες, συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους και του βάρους του οδηγού, τη θέση του καθίσματος, τις συνήθειες του οδηγού, καθώς και τους επιβάτες.
Το EDRs θα συγκεντρώνει πληροφορίες για τροχαία ατυχήματα, και τις στιγμές που έγιναν αυτά, και ότι οι κατασκευαστές θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τα μέτρα ασφαλείας τους κατά την κατασκευή των οχημάτων. Ωστόσο, η κυβερνητική ρύθμιση θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία παρακολούθησης με πολιτικές τις οποίες δεν περιγράφουν ενώ δεν θα γνωρίζουμε που αλλού θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα αποθηκευμένα δεδομένα
Η Συμμαχία των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων είναι σε αντίθεση με το Κογκρέσο των ΗΠΑ που απαιτούν EDRs σε όλα τα οχήματα από τη νομοθεσία. Αν και παραδέχονται ότι «η περίπτωση καταγραφής δεδομένων θα βοηθήσει τους μηχανικούς τους να κατανοήσουν καλύτερα τα αυτοκίνητα στον πραγματικό κόσμο και τον πραγματικό χρόνο, αλλά ατενίζοντας το μέλλον, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα διατηρήσουμε το απόρρητο.
Αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα έχουν πρόσβαση σε EDR δεδομένα χωρίς την άδεια των καταναλωτών, καθώς και τυχόν απαιτήσεις της κυβέρνησης για την εγκατάσταση EDRs σε όλα τα οχήματα θα πρέπει να περιλαμβάνει μέτρα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών.
Ο καταγραφέας δεδομένων θα είναι ιδιοκτησία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, ωστόσο, η κυβέρνηση θα έχει πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα μέσα από ειδικές περιστάσεις, όπως η δικαστική απόφαση. Η μη τήρηση στις δικαστικές αποφάσεις ή ακόμα και με το EDR που εγκαθίσταται σε ένα όχημα θα οδηγήσει σε αστικές κυρώσεις εναντίον Αμερικανών πολιτών
Ο μεγάλος αδελφός θα είναι τώρα και στα αυτοκίνητα....παρακολουθώντας συνεχώς τους πάντες και τα πάντα μέσα από αμέτρητες τεχνικές που συνέχεια ανακαλύπτουν
Η NHTSA αναφέρει ότι τον Σεπτέμβριο του 2014, όλα τα επιβατικά αυτοκινήτα θα είναι εξοπλισμένα με EDRs που σιωπηλά θα "καταγράφουν τις ενέργειες των οδηγών, καθώς και τις απαντήσεις των οχημάτων τους σε ένα συνεχή βρόχο πληροφοριών."
Οι πληροφορίες που καταγράφονται από EDRs είναι:
• ταχύτητα του οχήματος
• εάν το φρένο ενεργοποιήθηκε την στιγμή πριν από μια συντριβή
• δυνάμη πρόσκρουσης κατά τη στιγμή της πρόσκρουσης
• πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του γκαζιού του κινητήρα
• αερόσακος χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης και ετοιμότητα πριν από την συντριβή
• εάν η ζώνη ασφαλείας επιβατών του οχήματος ήταν δεμένη
Η NHTSA ισχυρίζεται ότι το "EDRs δεν συλλέγει προσωπικές πληροφορίες για την αναγνώριση ή καταγραφή συνομιλιών των επιβατών./p>
Το σύνθετο EDRs μπορεί να συλλέξει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους οδηγούς και τις οδηγηκές τους συνήθειες, συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους και του βάρους του οδηγού, τη θέση του καθίσματος, τις συνήθειες του οδηγού, καθώς και τους επιβάτες.
Το EDRs θα συγκεντρώνει πληροφορίες για τροχαία ατυχήματα, και τις στιγμές που έγιναν αυτά, και ότι οι κατασκευαστές θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τα μέτρα ασφαλείας τους κατά την κατασκευή των οχημάτων. Ωστόσο, η κυβερνητική ρύθμιση θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία παρακολούθησης με πολιτικές τις οποίες δεν περιγράφουν ενώ δεν θα γνωρίζουμε που αλλού θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα αποθηκευμένα δεδομένα
Η Συμμαχία των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων είναι σε αντίθεση με το Κογκρέσο των ΗΠΑ που απαιτούν EDRs σε όλα τα οχήματα από τη νομοθεσία. Αν και παραδέχονται ότι «η περίπτωση καταγραφής δεδομένων θα βοηθήσει τους μηχανικούς τους να κατανοήσουν καλύτερα τα αυτοκίνητα στον πραγματικό κόσμο και τον πραγματικό χρόνο, αλλά ατενίζοντας το μέλλον, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα διατηρήσουμε το απόρρητο.
Αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα έχουν πρόσβαση σε EDR δεδομένα χωρίς την άδεια των καταναλωτών, καθώς και τυχόν απαιτήσεις της κυβέρνησης για την εγκατάσταση EDRs σε όλα τα οχήματα θα πρέπει να περιλαμβάνει μέτρα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών.
Ο καταγραφέας δεδομένων θα είναι ιδιοκτησία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, ωστόσο, η κυβέρνηση θα έχει πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα μέσα από ειδικές περιστάσεις, όπως η δικαστική απόφαση. Η μη τήρηση στις δικαστικές αποφάσεις ή ακόμα και με το EDR που εγκαθίσταται σε ένα όχημα θα οδηγήσει σε αστικές κυρώσεις εναντίον Αμερικανών πολιτών
Ο μεγάλος αδελφός θα είναι τώρα και στα αυτοκίνητα....παρακολουθώντας συνεχώς τους πάντες και τα πάντα μέσα από αμέτρητες τεχνικές που συνέχεια ανακαλύπτουν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου