Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Πρώην Μάρτυρας του Ιεχωβά αποκαλύπτει την αλήθεια.



1 σχόλιο:

  1. Κοπελα μου εισαι τοσο συγχυσμενη μεσα σου.εχεις μεγαλο κενο.λες σωστα πραγματα αλλα προσπαθεις να τα βγαλεις με λαθος συμπερασματα.εμενα δεν με επεισες ως πρωην ,μη Μ.του Ιεχωβα.Δεν ξερω τι συγγενικα συμπλεγματα εχεις,κ εκφραζεσαι γ αυτους.άλλα περιμενα ν ακουσω κ οχι μισοαληθειες.εφυγες στα 19 σου,φτασαμε στα -ηντα κ θα μου πεις οτι γινονται θαυματα μετα απο τοσες ερευνες που χω κανει...οσο για τον ημιμαθη συνεντευκτη (ο θεος ο δικος μας) κ η συνεντευξιαζομενη ( ο θεος του κοσμου, οπερ ο Διαβολος) μ αρεσει η σωστη κατηχηση που χετε λαβει ως χρ. ορθοδοξοι κ οι 2ο σας. τετοια διδαχη να μου λειπει.άλλα περιμενα ν ακουσω σε βαθος...εχασα τον χρονο μου.απο την αλλη εν ετη 8/2015 βλεπω τελικα ο θεος της Ελλαδος πως την σωζει απ την γενικη καταστροφη μεσω των πιστων. κ ερωτω: η Παναγια ή ο ταδε Αγιος ποτε θα περιληφθει του προβληματος;10,000 αυτοκτονιες.. τηλ.6948503945 ( δηλ.γ να κανεις αποδεκτη την αναρτηση πρεπει να κλικαρω οτι δεν ειμαι ρομποτ, θα μου βαλεις εσυ την απορια στο μυαλο μου.βρε δεν πας να γ..ψωνιο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή