Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ Chemtrails...ΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΣΤΟ ΑΙΜΑ!


Σας γράφω για το θέμα των χημικών αεροψεκασμών (chemtrails), που έχει δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία μου. Τα τελευταία χρόνια ξεχνάω πολύ εύκολα, έχω συχνούς πονοκεφάλους, νιώθω συνεχώς κούραση ή εκνευρισμό. Η διατροφή μου αποτελείται από βιολογικά προϊόντα εδώ και 18 χρόνια, και όλα τα σκεύη με τα οποία μαγειρεύω είναι ανοξείδωτα. 


Δηλαδή, δεν έχω αλουμινένιες κατσαρόλες, για να δικαιολογείται τόσο αυξημένο αλουμίνιο στο αίμα μου. Επίσης, δεν έχω καπνίσει ποτέ. Το φαινόμενο με τους αεροψεκασμούς άρχισα να το παρατηρώ το 2004, μετά από προτροπή της ξαδέρφης μου που ζει στο Los Angeles.


Τότε άρχισα να παρατηρώ τον ουρανό και να βγάζω φωτογραφίες. Από τότε, όπου και αν βρισκόμουν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, ο ουρανός ήταν γεμάτος από λευκές γραμμές όλων των σχημάτων, τα χημικά ίχνη των αεροπλάνων. Και εκεί που είχε λιακάδα το πρωί, μέχρι το μεσημέρι είχε συννεφιά.

Στη συνέχεια, διάβασα βιβλία και περιοδικά, και ενημερώθηκα για τις επιπτώσεις που έχει στη γη και στους ανθρώπους. Έτσι, αποφάσισα να κάνω εξέταση αίματος, να δω γιατί νιώθω πάντα κουρασμένη.

Στις 08-03-2007 έκανα αιματολογικές εξετάσεις σε μια κλινική στην Αθήνα, που έστειλε το αίμα μου για ανάλυση σε ένα εργαστήριο στο Μόναχο της Γερμανίας και μου βρήκαν αλουμίνιο 18, ενώ το ανώτερο όριο είναι 15.

Έχω ένα ιατρικό βιβλίο και διαβάζω ότι το αλουμίνιο είναι νευροτο-ξίνη που βλάπτει τον εγκέφαλο και προκαλεί Alzheimer. Άλλα συμπτώματα είναι: ξηρότητα στο στόμα, έλκη στο στομάχι, πόνος στην σπλήνα και προβλήματα στα νεφρά.

Καταστρέφουν τη ζωή πάνω στον πλανήτη. Τα μελίσσια έχουν καταστραφεί στην Αμερική και έχουν ελαττωθεί στην Ευρώπη. Επί σης, όλα τα ζώα, τα φυτά, η τροφή μας δηλητηριάζεται. Μας έχουν κάποιοι καταδικάσει σε αργό θάνατο; Και ποιοι το κάνουν και γιατί; Αυτοί πώς θα ζήσουν;

Καιρός να απαιτήσουμε εξηγήσεις από την κυβέρνηση μας. Αυτοί που ψηφίζουμε και υποτίθεται πως υπηρετούν τον λαό, πώς αποφασίζουν για όλους μας χωρίς να μας ρωτάνε; Και πώς επιτρέπουν να περνάνε όλα αυτά τα αεροπλάνα πάνω από τις χώρες και να μας ψεκάζουν με θάνατο; Εδώ το τούρκικο αεροπλάνο, αν μπει στον ενα έριο χώρο μας, το εντοπίζουν αμέσως και στέλνουν αεροπλάνα να το καταδιώξουν.

Πού και πώς θα ζήσουν αυτοί που τα κάνουν αυτά, τη στιγμή που έχουν μετατρέψει όλο τον πλανήτη σε Άουσβιτς; Μας κατέστρεψαν τα φυτά μας με τα μεταλλαγμένα τους, τις θάλασσες, τον αέρα που αναπνέουμε, τα πάντα! Πρέπει να κινητοποιηθούμε όλοι, ώστε να στα ματήσει αυτό το έγκλημα εναντίον όλης της ανθρωπότητας και της δημιουργίας, και να φροντίσουμε τη γη μας, και να ζήσουν τα παιδιά μας σαν άνθρωποι με τη φύση και τα αγαθά της, που τόσους αιώνες μας χάριζε.


Η επιστολή δημοσιεύτηκε στο περιοδικό HELLENIC NEXUS Δεκεμβρίου 2007 -Ιανουαρίου 2008


"http://www.katohika.gr/2012/09/chemtrails_29.html">http://www.katohika.gr/2012/09/chemtrails_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου